Stránky

17. 4. 2012

Občiansky preukaz (Občanský prúkaz) CZ,SK 2010

        Komédia/Dráma
        137 min.
réžia: Ondrej Trojan
herci: český, ich mená naozaj nepoznám (nižšie odkaz na csfd kto chce viac info)


        Sama som neverila že naši český bratia dokážu natočiť takýto film hodný zamyslenia a
zároveň pri tom nenásilne zabávať publikum. Tento film tiež môže mať nostalgickú hodnotu pre staršie generácie, a pre mladšie (nie malé! :) publikum je to možnosť konečne uvidieť ako si nevážime čo máme napr. sloboda cestovať, žiť kde chceme kedy chceme, množstvo ďalších možností ktoré ani nevnímame. Stačí otvoriť oči a určite si by si každý našiel niečo pre seba, len keby som/sme neboli taký lenivý a vždy nad vecou...
         Trochu som ale odišla od témy. Tento film si zaslúži vašu pozornosť. Priznám sa že som v poslednej dobe zanevrela na českú tvorbu. Občiansky preukaz ma ale nabáda k prehodnoteniu môjho stanoviska.

csfd - 83%

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára